Konversijos optimizavimas

Norite padidinti pelną?

Konversijos rodiklio optimizavimas

Konversijos optimizavimas arba CRO (ang. Conversion Rate Optimization) – tai metodas, kurį mes naudojame pagerinti jūsų svetainės galimybę konvertuoti potencialius klientus į nuolatinius. Pasitelkdami analitines programas ir pačių vartotojų atisliepimus darome reikiamus dizaino, funkcionalumo bei tam tikrų elementų pakeitimus, kurie sumažintų vartotojo kelionę iki “Užsakyti” mygtuko ir padidintų sugrįžtančių vartotojų skaičių. Iš vienos pusės tai menas, iš kitos – mokslas.

Kodėl jums turėtų būti svarbu CRO? Paprastai tariant, su CRO jūs atgausite didesnę investicijų į vartotojų srautą dalį. Kaip ir kiekviena investicija, ši taip pat rizikinga. Jūs nežinote, kiek vartotojų, atėjusių į jūsų puslapį, taps klientais. Taigi Konversijos optimizavimas yra metodas, padėsiantis kuo labiau padidinti konvertavimo skaičių.

Kaip mes tai darome?

  •  Visų pirma atliekame dabartinės jūsų svetainės konversijos analizę bei auditą. Tai darome pasitelkdami savo 100 punktų reikalavimų sąrašą.
  •  Atliekame išplėstinį A/B testavimą.
  •  Tuomet seka grafinis optimizavimas pasitelkiant akių sekimo technologiją bei elgsenos modeliavimą – tai padeda labiau suprasti vartotojo norus.
  • Galiausiai rašome įtikinančius pardavimo tekstus, kurie užbaigia darbą.

Atlikę testus galime žinoti, kas jūsų puslapyje parduoda, o kas stabdo pardavimus. Pagal tai darome atitinkamus pakeitimus, t.y. atsijojame tai, kas nereikalinga, ir paliekame tik tai, kas būtina.

Taigi, norite padidinti pardavimus, tačiau nežinote, kas jūsų svetainėje neleidžia to padaryti? Susisiekite, ir mes jums padėsime!

Turite klausimų?





captcha