Konversija

Konversija – daugiau klientų numatanti tą patį biudžetą.

Darbas su pardavimo padidinimu prasideda nuo dviejų pagrindinių sąvokų supratimų: pardavimų piltuvo ir konversijos. Konversija tai pagrindinis jūsų svetainės efektyvumo rodiklis.

Konversijos koeficientas parodo koks procentas jūsų svetaines lankytojų tampa jūsų klientais, ar atlieka kokį nors kitą jums naudingą veiksmą (padarė pirkimą ar užpildė formą).

Pardavimo piltuvas atspindi lankytojų kiekį, kurie išeina kiekviename etape, nepadaręs norimo veiksmo (pvz. Kiek žmonių užėjo į svetainę, kiek nuėjo iki krepšelio ar užpildė formą, kiek sumokėjo.) Kiekviename etape žmonių tampa vis mažiau ir mažiau – tai ir yra interneto svetaines pardavimo piltuvas.

Žinoti, matuoti ir sekti tuos parametrus labai svarbu, nes tai yra pagrindiniai parametrai jūsų svetainės efektyvume. Yra nemažai metodu ir taktikos svetainės konversijos didinimui su kuriais mes mielai pasidalinsime.

Visu pirma reikia išmokti skaičiuoti konversiją.

Kaip tai padaryti? Štai paprastas pavyzdys:

Sakykime, kad jūs turite svetainę ar elektroninę parduotuvę, kur parduodate drabužius. Į jūsų svetainę kasdiena užeina 500 lankytojų, iš jų išrenka sau tinkama preke 10 žmonių, o realiai padaro mokėjimą ir nuperka tik 3, o kiti tik pažiūri ir išeina. Skaičiai 500/10/3 ir yra pardavimo piltuvas. Konversijos koeficientas čia tik 0.6% (3:500 = 0.006 * 100% = 0.6%).

Aišku kad toks skaičius jums nepatinka ir pirma kas jums šaus į galva tai padidinti reklamos biudžetą ir atsiusti į svetainę kuo daugiau lankytojų. Daugiau lankytojų – daugiau pardavimų, tokia teorija gal ir dirbs. Bet yra kitas variantas, daug naudingesnis ir efektyvesnis – padidinti konversijos rodiklį. O tai reiškia su tokiu pat lankomumu, o kas svarbiausia, ir su tuo pačiu reklamos biudžetu padidint pardavimus.

Grįžkime prie mūsų paprasto pavyzdžio ir sakysime, kad jūs turite konversiją 2%, o tai reiškia 10 parduotų prekių vietoje 3. Paligint skirtumą galima, apskaičiuoti kiek prarandate pelno ir kiek pinigu išmetate į reklamą.

Pritraukinėti daugiau lankytojų į svetaine su maža konversija, tas pats kaip bandyti pripilti kiaurą kibirą vietoje to, kad sutvarkyti nutekėjimą.

Ką daryti?

  1. Pirma jums reikia suteikti visas sąlygas, kad padidintumėte konversiją iki maksimumo.
  2. Įdiegti veiksmingą pardavimų sistemą.
  3. Ir tik po visų šių veiksmų pereiti prie klientų pritraukimo padidinimo.

Neįmanoma kitais būdais sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę, kuri dirbs jums 24 valandas per para ir 7 dienas per savaite. Verta pažymėti, kad dauguma daro atvirkščiai, nepadarant svetainės optimizavimo švaisto pinigus į reklama ir tik vėliau supranta savo klaidas ir kreipiasi pas specialistus.

O dabar apskaičiuosime konversija jūsų nuosavos svetainės. Tam reikia žinoti lankytojų kiekį ir pardavimų skaičių. Jeigu jūs nieko neparduodate tai gali būti bet koks kitas tikslinis veiksmas (registracija, užklausa, skambutis, naujienlaiškių prenumeravimas). Dabar padalinkite viena iš kito (lankitoju skaičiu iš pardavimo) ir gausite konversijos rodiklį.
Dabar jus suprantate, kad konversija reikia matuoti ir bandyti didinti iki maksimumo ir tik vėliau didinti lankomumą.

Konversija - tai pagrindinis svetainės efektyvumo rodiklis nuo kurio priklauso jūsų verslo sėkmė.
Turite svetainę su maža konversija? Negalite rasti priežasčių? Ar tik planuojate įsigyti svetainę ar el. parduotuvę? Kreipkitės. Mūsų komanda su malonumu pasiruošusi padėti Jums. Interneto svetainių kūrimas – pagrindinė mūsų veikla ir mūsų specialistai žino, kaip sukurti tokią svetainę kuri padės jūsų verslui pasiekti naujų aukštumų.

facebooktwittergoogle_plus