rinkodara su Google Analitycs

Kaip pagerinti rinkodara naudojant „Google Analytics“

Turbūt kiekvienas žino, kad Google Analytics yra labai svarbus ir galingas instrumentas, bet 80% žmonių naudoja „Google analitics“ neteisingai.

Žvelgiant tik į ataskaitą nepakanka. Norėdami gauti daugiau lankytojų ir konversijų jūs turite imti duomenis iš “Google Analytics” ir atlikti tam tikrus koregavimus savo svetainėje.

“Google Analytics” suteikia duomenis, kurie gali būti naudojami, siekiant padidinti srautą ir pagerinti konversijos koeficientą.

Naudoti Google Analytics lankomumo didinimui.
Padidinti organinį srautą naudojant SEO užklausas ir nukreipimo puslapio (landing page) ataskaitas:

  • Sujunkite „Google Analytics ir webmaster tools“
  • Naudokite SEO ataskaitą su analitiku, kad matytumėte raktažodžiu reitingą, paspaudimus ir kitus parodymus.
  • Ieškokite raktažodžių su daugiausiai parodymų (impressions).
  • Pagerinkite šių raktažodžiu CTR, keičiant puslapio pavadinimą ir aprašymą.
  • Laikykite žymės pavadinimą apie 55 simbolių ir aprašymų apie 156 simbolių.
  • Įsitikinkite, kad jūsų pateikta informacija sutampa su raktažodžių informaciją iš kurios jus gaunate didžiausia lankytojų srautą.
  • Aprašykite kaip šio puslapio informacija gali būti naudinga ateinančiam per raktažodžius vartotojui.

Raktažodžiai užimantys 1-4 vietos CTR tikslas – 20% ir daugiau.

Raktažodžiai užimantys 5-6 vietos CTR tikslas – 8% ir daugiau.

Raktažodžiai užimantys 7-10 vietos CTR tikslas – 3% ir daugiau.

Padidinti organinių srautą, naudojant srauto šaltinį „traffic source“ raktažodžių ataskaita.

Pirma suraskite 10 raktažodžių, kurie daugiausiai pritraukia lankytojų.

5 optimizavimo galimybės gauti daugiau lankytojų:

  • Naudokite juos kaip „Alt tags“ nuotraukas.
  • Taip pat naudokite tuos raktažodžius nuotraukų antraštėje (image title)
  • Užtikrinkite, kad jūsų aprašymas ir puslapiu pavadinimai apima tuos pačius raktinius žodžius.
  • Naudokite juos kaip saito tekstą (anchor text) su vidinėmis nuorodomis (naudokite juos tinkamai, kad išvengtumėte baudų).
  • Kurkite daugiau turinio remiantys raktažodžiais, kurie atneš daugiau lankytojų.

Skirkite laiko kitiems srauto šaltiniams nauduojant „traffic source“ nuorodu ataskaita.

  • Skirkite daugiau laiko ieškant temų, kurios jums gali suteikti naudos.
  • Dalinkite savo turini (bet ne spamo būdu).
  • Skirkite daugiau dėmesio tiem socialiniam tinklam, kurie jums duoda daugiau naudos.
  • Raskite kuris straipsnis/taktika duoda srautą. Kai suvoksite – darykite tai dažniau.

Padidinkite konversiją nauduojant GA.

  • Susiaurinkite ataskaitą pagal srauto šaltinius, vietas ir prietaisus.
  • Pažymėkite srautą į konkretų konversijos puslapi.
  • Analizuokite vidutinį “drop off” tašką nuo nutupimo iki konversijos.
  • Naudokite konversijos optimizavimo metodus/testus.

Optimizacija mobiliesiems.

Analizuokite ar jūsų mobilieji lankytojai turi žymiai didesnį “Bounce Rate” ir praleistą laiką svetainėje. Naudokite šią informaciją, siekdami pagerint rodiklius.

  • Patikrinkite, ar svetainės dizainas – prisitaikantis, ant mobiliųjų ekranu nedingsta dizaino detalės.
  • Pažiūrėkite kokie prietaisai turi aukščiausią reitingą. “bounces rate”
  • Raskite kur vartotojai iškrenta dažniausiai, ir parenkite A/B testo hipotezes.

Išvada

Jei naudojate “Google Analytics” teisingai, jis gali daryti stebuklus jūsų verslui.

Mūsų pagrindinė veikla – interneto svetainių kūrimas, 8 iš 10 mūsų klientų ateina perdaryti jau esamą svetainę, nes mažai generuoja vertės verslui. Mes visada kreipiame daug dėmesio informacijai iš GA, ir pagal tuos duomenys atliekame koregavimus arba kuriame naują svetainę.

 

facebooktwittergoogle_plus