Kaip padidint pardavimus

Kaip padidinti pardavimus internete?

Jei Jūs visai neseniai susikūrėte elektroninę parduotuvę ir įkėlėte visus savo nuostabius produktus, pats laikas pradėti prekybą! Būtent šio etapo metu, dauguma el. parduotuvių savininkų susiduria su sunkumais. Elektroninių parduotuvių kūrimas labai sparčiai populiarėja, tačiau didžioji jų dalis išnyksta. Priežastis?
Visų pirma, tai lankytojų srautas. Elektroninių parduotuvių savininkams iš anksto reikėtų pasirūpinti, kaip į interneto svetainę pritraukti kuo didesnį lankytojų srautą. Tačiau didesnis lankytojų srautas nebūtinai įtakos pardavimų gausą. Reikėtų pagalvot ir apie konversiją. Ne kiekviena įmonė gali sau leisti profesionalias konversijos optimizavimo paslaugas, todėl mes nusprendėme su Jumis pasidalinti žinomo interneto rinkodaros specialisto Sam Decker’io patarimais, kaip padidinti pardavimus internete.
Pirmas žingsnis, tai pastatyti save i Jūsų svetainės lankytojo vietą ir užduoti sau iškilusius klausimus.

Apsilankius internetinėje parduotuvėje, pirkėjo iškilę klausimai greičiausiai būtų tokie:

Ar šioje svetainėje rasiu sau tinkamą prekę, kurios ieškau?
  • Perkamiausias prekes sudėkite į pagrindinį puslapį. Pirkimas – impulsyvus veiksmas. Be to, žmonės linkę pasitikėti rekomendacijomis.
  • Sukonfiguruokite vidaus paiešką taip, kad dažniausios užklausos neklystamai vestų klientus į prekės puslapį.
  • Testuokite katalogo struktūrą, kategorijos pavadinimą, navigaciją. Domėkitės lankytojais, ar jiems viskas suprantama.
Ar šio produkto man tikrai reikia?

Siekiant pardavimų, savininkai dažnai pamiršta svarbiausius dalykus: tinkamą prekių aprašymą, bei kokybiškas nuotraukas.

  • Pasirūpinkite raiškiomis prekių nuotraukomis.
  • Parodykite prekę veiksme (pvz. Video formatu).
  • Apibrendinkite prekių pranašumus aprašymų pradžioje, nauduojant kuo mažiau techninių žodžių. Aprašymas turėtų būti trumpas ir aiškus.
Ar šios kainos man tinkamos?
  • Organizuokite akcijas, apribotas laiku ar prekių skaičiumi. Įspaustas į riboto laiko rėmus lankytojas, turi mažiau laiko galvoti.
  • Tam tikromis datomis suteikite nuolaidas.
  • Paskelbkite informaciją apie akcijas, visuose su preke susijusiuose puslapiuose.
  • Siūlykite nemokamą pristatymą.
  • Rodykite geras, geresnes ir geriausias prekių pasirinkimo variacijas.
Ar galima pasitikėti šia internetine parduotuve?

Apsipirkimas internete sparčiai auga, tačiau pirkėjai vis dar bijo apsipirkinėti, jei parduotuvės brandas dar nėra gerai žinomas.

  • Įdėkite klientų atsiliepimus. Tai daro išties didelę įtaką.
  • Pridėkite saugumo sertifikatus.
  • Įdėkite savo kontaktus (jie dedami viršutiniame dešiniajame kampe).
  • Įdėkite informaciją apie savo partnerius.
  • Taip pat nepamirškite privatumo politikos, terminų, bei salygų, apie mus ir kontaktų puslapius.
  • Pažymėkite grąžinimo politiką.
Ar apmokėjimo vykdymas lengvas ir greitas?
  • Pridėti raginimo, imtis veiksmų (call to action), kiekviename puslapyje.
  • Pirkimo proceso metu, pabandykite sumažinti renkamos informacijos kiekį, nes vartotojai ne itin mėgsta teigti pernelyg daug detalių. Kuo sunkesnė pildymo forma, tuo daugiau klientų “atkrenta” pildymo proceso metu.
  • Būkite atviri ir neslėpkite papildomų mokesčių. Sąžiningumas ir atvirumas yra gyvybiškai svarbus faktorius. Visuomet aiškiai pateikite pristatymo kainą, kad mokėjimo etapu, galutinė kaina nešokiruotų kliento.

Tai yra pagrindiniai dalykai, apie kurios reikėtu pagalvoti. Nepamirškite, kad interneto parduotuvės tampa populiaresnės ir pelningesnės tik po 1-3 metų.
Jei dar neišsprendėte savo problemos, o įvairūs klausimai neduoda Jums ramybės? Kreipkitės!  Jūsų problemos, gali tapti mūsų problemomis, kurias mes pasirengę išspręsti!

facebooktwittergoogle_plus